1. اختصاص خط 8 رقمی با پیش شماره 021 جهت برقرای تماس مخاطبین با شما

  2. امکان گذاشتن پیغام خوش آمد گویی به فرد تماس گیرنده : شما می توانید متن دلخواه خود را به سادگی هر چه تمام تر در سیستم ذخیره نمایید تا مخاطب پس از گرفتن شماره تلفن شما این پیغام را گوش دهد

  3. ضبط پیام های صوتی مشتریان شما :  در این حالت مشتریان بدون ارتباط با شما برای شما پیام صوتی خواهند فرستاد و شما می توانید این پیامها را گوش دهید.

  4. ارسال و دریافت فکس :  شما بدون نیاز به هیچگونه تجهیز سخت افزاری یا نرم افزاری فکسهای مشتریان خود را دریافت خواهید کرده و یا فکس مورد نظر خود را برای مخاطبینتان به سادگی ارسال می نمایید

  5. امکان اتصال به تلفن های همراه یا ثابت: در این حالت مشتری با فشردن یکی از اعداد تلفن جهت ارتباط با اپراتور یا واحدهای مختلف شما، به تلفن همراه یا ثابت شما در تهران یا شهرستان متصل می شود

  6. قابلیت منو سازی صوتی به صورت نامحدود : شما می توانید به صورت نامحدود منوهای مختلف را جهت ارتباط موثرتر با مخاطب خود در سامانه ایجاد فرمایید به طور مثال عدد 1 بازرگانی ، عدد 2 مدیریت ، عدد 3 مالی ، عدد 4 ارسال فکس و.....

  7. قابلیت زیر منو سازی به صورت نامحدود در داخل هر منو ایجاد شده می توانید زیر منوهای مختلف را در N سطح پیاده سازی نمایید به طور مثال مخاطب پس از زدن عدد 1  برای تماس با بخش بازرگانی می تواند برای ارتباط با مدیر بازرگانی عدد 1 ، کارشناس فروش عدد 2 ، و ...... را شماره گیری نماید

  8. امکان تنظیم شرایط زمانی پاسخگویی : در این حالت مشتریان شما در زمانهای مشخصی از روز (مثلاً ساعت 9 صبح تا 6 عصر) امکان برقراری تماس با اپراتور (دایورت روی تلفن یا موبایل) را خواهند داشت و در خارج از این بازه زمانی پیام دیگری برای مشتری پخش خواهد گردید.

  9. امکان پخش اطلاعات فعالیت ها وتوانمندی های شما:  در این حالت مشتری با فشردن کلیدهای مورد نظر شما اطلاعات کاملی در خصوص فعالیتها و خدمات قابل ارائه شما خواهد شنید بدون آنکه شما یا همکارانتان حضور داشته باشید.

  10. گزارش گیری کلیه تماس ها : شما در هر لحظه از شبانه روز می توانید کلیه گزارشات تماس ها از قبیل شماره شخص تماس گیرنده ، ساعت تماس ، زمان مکالمه ،منو وارد شده ، و..... را ملاحضه فرمایید 

  11. ارسال و دریافت پیامک های صوتی : با استفاده از این قابلیت شما می توانید نسبت با ارسال پیامک صوتی به مشتریان خود اقدام نمایید تا بدین وسیله تاثیر بهتری به مخاطبین خود گذارید.

  12. خواندن  عدد، تاریخ و یا زمان : به سادگی می توانید تنظیمات لازم را جهت خواندن اعداد ، تاریخ و زمان را مانند یک سیستم پیشرفته پاسخگویی برای مشتریان خود فراهم آورید

  13. کنترل پنل کاملا اختصاصی : با استفاده از این قابلیت می توانید مدیریت کامل بر منوسازی ها و انجام تنظیمات دلخواه را به سادگی و بدون دانش فنی خاصی انجام دهید

  14. قابلیت ارسال و دریافت پیامک : با استفاده از این قابلیت شما می توانید با شماره خط ثابت خود نسبت به ارسال و دریافت پیامک اقدام نمایید.همچنین با استفاده از بانک اطلاعاتی موجود در سامانه نسبت به توسعه کسب و کار خود گام های مهمی را بردارید.

 

طراحی و پیاده سازی توسط سناکو، استفاده از سامانه سایت ساز پازن
Copyright © 2008-2015 S@NA Ertebatat Co. All Rights Reserved