1.آیا برای راه اندازی سرویس پیام صوتی و دفتر کار همراه خود نیازی به تجهیزات خاصی هست؟

خیر با توجه به پشتیبانی ها و توضیحات کافی در قسمت راهنمای این سامانه شما میتوانید به سهولت از آن استفاده نموده و تنها وسیله مورد نیاز شما یک تلفن همراه یا ثابت است تا بتوانید دایورت انجام داده و از طریق اینترنت و یا ایمیل با مشتری خود ارتباطات برقرار نمایید هم چنین ارسال و یا دریافت فکس را نیز انجام دهید.

 

2.آیا خط مورد نظر را میتوان انتخاب کرد و مدت زمان استفاده از این پنل یا خط تا چه زمانی می باشد؟

بله،با در نظر گرفتن پیش شماره خط ،شما میتوانید خط اختصاصی سفارش دهید و در نظر داشته باشید که اعتبار این خطوط از تاریخ عقد قرارداد یک سال می باشد و پس از آن باید تمدید گردد و مادامی که قرارداد تمدید گردد این سرویس به صورت خصوصی در اختیار شما خواهد بود. در خصوص پنل مربوط به سامانه گویا نیز به همین صورت عمل می گردد.

 

3. وضعیت مالکیت خط خریداری شده به چه صورت است ؟ آیا این خط به صورت مادام العمر در اختیار من است ؟

در سیستم مخابراتی ایران موضوعی تحت عنوان مالکیت معنا ندارد و مشترکین خطوط ثابت یا همراه فقط "صاحب امتیاز" خط محسوب می گردند. در این سرویس نیز که مانند اشتراک است، تا زمانی که شما قرارداد خود را تمدید نموده و حق اشتراک را بپردازید میتوانید از آن استفاده و بهره برداری نمایید و صاحب امتیاز خط باشید.

 

4. تا چه زمانی شماره اختصاصی در اختیار من می باشد؟

تا زمانی که قرارداد تمدید گردد، شماره متعلق به جنابعالی خواهد بود. شماره اختصاص یافته به مشترک همانند اجاره محل دفتر کار حقیقی است . سناکو در طول این مدت به هیچ عنوان شماره اختصاص یافته به مشترکان را به غیر واگذار نخواهد نمود. سیاست سناکو بر آن است که در صورت عدم تمدید قرارداد توسط شما حداقل مدت 3 ماه این شماره به مشترک دیگر واگذار نگردد

 

5. شماره اختصاصی با چه پیش شماره ای شروع می شود ؟

پیش شماره خط اختصاصی شما با 24521 شروع می شود که در محدود شمال شهر تهران می باشد.

 

6. به چه دلیل شماره تمدید نشده به مدت 3 ماه به مشترک دیگر واگذار نمی شود؟

ممکن است مشترک به دلایل نامعلوم امکان یا تمایل به تمدید فعلی قرارداد را نداشته باشد اما مایل به تمدید آن در مدت زمان کوتاهی پس از آن باشد. همچنین مخاطبان مشترک قبلی هنوز با این شماره در تماس خواهند بود که که این موضوع برای مشترک جدید جنبه خوشایندی ندارد.

 

7. هزینه های سال های بعد چگونه محاسبه خواهد شد؟

جهت تمدید خطوط هزینه به صورت کامل بسته به تغییرات سطح عمومی قیمت ها باید پرداخت شود و جهت تمدیدپنل کاربری 60 درصد هزینه اولیه مندرج در قرارداد باید پرداخت گردد.

 

8. آیا میتوان گزارش از لیست تماس های دریافت شده و یا دریافت نشده بدست آورد؟

بله در قسمت گزارش تماس شماره تماس گیرنده، نوع پخش، ساعت دریافت و شماره پذیرنده تماس همراه با تاریخ آن درج می گردد. این گزارش به صورت آنلاین می باشد و شما می توانید این گزارش را در هر زمانی که اراده نموده اید مشاهده نمایید.

 

9. آیا میتوان هر پیغامی که درخصوص کار شرکت و یا شخص حقیقی یا حقوقی است را خودمان بارگذاری کنیم؟

بله از قسمت منوها- فایل های صوتی میتوانید فایل صوتی مورد نظر را هرطور که مایل هستید با توجه به موارد ذکر شده در قسمت توضیحات فایل های صوتی بارگذاری نمائید. علاوه بر این در قسمت استودیو نمونه صداهایی برای شما قرار داده شده است که میتوانید با توجه به آنها جهت برقراری ارتباطات صداهای حرفه ای را سفارش دهید که در استدیوی صدا برای شما آماده می گردد.

 

10. چگونه میتوانیم سئوالات خود را مطرح کرده و یا در مواقع ضروری خارج از وقت اداری با شما ارتباط داشته باشیم؟

نکته قابل ذکر در اینجاست که شیوه کار با سیستم به صورت رایگان به شما آموزش داده می شود و علاوه بر آن دفترچه راهنما به شما تقدیم می گردد. از سوی دیگر پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین جهت موارد ضروری در پنل شما فعال است و از این طریق میتوانید سئوالات خود را مطرح نموده و پیگیری نمائید.

 

11. هزینه های دایورت به چه صورت است؟

هزینه ها بر این اساس محاسبه می گردد:

داخل تهران 50 ريال ، شهرستان 700 ريال ، تلفن همراه 700 ريال

 

12. آیا برای اجرای سامانه گویا نیاز به نرم افزار خاصی هست؟

خیر- سامانه گویا تحت وب می باشد و بصورت کاملا حرفه ای برنامه نویسی شده است، به عبارت دیگر در هر زمان که بخواهید تنها با  اتصال به اینترنت و ورود به سامانه خود به آن دسترسی خواهید داشت و تغییرات دلخواه را میتوانید اعمال کنید.

 

13. آیا محدودیتی برای پخش منوهای صوتی وجود دارد؟

شما میتوانید منوهای مختلف جهت سامانه خود اعمال نموده و بصورت نامحدود برای آنها زیرمنو ایجاد کنید و حتی در موارد دلخواه بدون حذف منوها آنها را جابجا کنید. حتی میتوانید برای اجرای یک منوی صوتی زمان مشخص نموده که مثلا در وقت اداری یک منوی خاص صوتی و در ساعات دیگر منوی دیگری اجرا گردد.

 

14. من سامانه گویا را راه اندازی نمودم و خط مورد نظر را نیز خریداری نموده ام چطور میتوانم فایل صوتی خود را پخش کنم؟

از قسمت مدیریت سامانه خود به بخش منوی صوتی بروید و با توجه به راهنمای سامانه منو سازی کنید. سپس از قسمت فایل های صوتی نرم افزار پیشنهادی را دانلود نموده صدای مورد نظر با متن دلخواه خود را ضبط نموده آن را با فرمت های ذکر شده ذخیره و پس از آن بارگزاری نمایید. بعد از آن جهت پخش نام فایل را در منو کپی نمایید. اکنون با تماس با شماره 021 خود میتوانید از شنیدن پیغام خود لذت برده و به فکر مشتریان روز افرون خود باشید.

 

15. کیفیت و درسترس پذیری سیستم چگونه است ؟

این سرویس پیش از عرضه تجاری کلیه مراحل تست و آزمایش خود را به بهترین شکل پشت سر گذاشته است. همچنین کلیه فعالیت های شرکت سناکو در تهران بر پایه همین سیستم بنا نهاده شده است. لازم به توضیح است در صورت قعطی احتمالی نیز کلیه زمان ها محاسبه گردیده و این زمان ها  دست آخر به پنل کاربر اضافه می گردد

 

 

16. چرا من از سیستم دایورت خط ثابت معمولی روی تلفن همراه خود استفاده ننمایم ؟ چه نیازی به سیستم دفتر کار مجازی می باشد ؟

در سرویس دایورت مخابرات بر روی خطوط تلفن ثابت معمولی هیچ یک از قابلیت های  سیستم سانترال پیشرفته ، برقراری شرایط زمانی پاسخگویی ، ارسال و دریافت فاکس ، امکان قرار دادن پیغام صوتی،  امکان همزمان تماس با چند خط ، امکان خواند اعداد ، تاریخ ، ساعت و .......... امکان پذیر نمی باشد

17. در صورتیکه با یک مشتری در حال صحبت باشم آیا مشتری بعدی بوق اشغال خواهد شنید؟

 در این سیستم شما می توانید به صورت همزمان تا 30 نفر را پشتیبانی نمایید و کلیه خدمات و محصولات خود را بدون هیچ مشکلی به همه این عزیزان معرفی نمایید

 18.  آیا مانند یک منشی می توان محصولات یا خدمات شرکت را به مشتری معرفی نمود؟

بله، شما می توانید با تعریف شماره های مختلف تلفن، مخاطب را برای شنیدن اطلاعات کلی و اولیه در خصوص خدمات یا محصولات و توانمندیهای خود هدایت نمایید.

19. آیا می توانم از شماره های رند یا 6، 5 رقمی را انتخاب نمایم؟

بله ، هیچ محدودیتی در انتخاب شماره های درخواستی وجود ندارد. کلیه بسته های موجود دارای یک شماره 8 رقمی غیر رند می باشد که هزینه آن در بسته ها دیده شده است  و چنانچه مشتری عزیزی بخواهد از شماره های دیگر استفاده نماید می بایست ما بالتفاوت خطوط را پرداخت نماید.

20.  برای راه اندازی دفتر کار مجازی تهران  به چه مدارکی نیاز دارم ؟

شما تنها نیاز به یک کپی کارت ملی ، کپی قبض تلفن ثابت ، تمکیل نمودن قرارداد و تعهد نامه دارید.

 21.  آیا برای راه اندازی دفتر  مجازی  تهران نیاز به مراجعه حضوری است؟

خیر -  شما می توانید در قسمت ثبت نام آنلاین  فرم را تکمیل و ارسال نمایید. و سپس مدارک درخواستی را پست کرده و به راحتی از سیستم استفاده نمایید.

22.  نحوه پرداخت هزینه ها به چه صورت است ؟

شما می توانید پس ورود به سیستم و پنل خود از قسمت شارژ حساب نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام نمایید که این کار به دو صورت پرداخت آنلاین و یا درج فیش امکان پذیر است.

 

23 .چگونه می توانم سیستم دفتر کار خود را مدیریت نمایم ؟

شما با استفاده از نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیارتان قرار می گیرید بدون هیچ گونه دانش فنی به راحتی و از اقصی نقاط دنیا می توانید پنل خود را مدیریت نمایید ، در جریان آخرین گزارشات تماس قرار گیرید و پیغام  های صوتی  خود را گوش دهد .

24.   آیا امکان دایورت کردن شماره های داخلی روی چند خط مختلف وجود دارد؟

بله، علاوه بر این شما می توانید به صورت نا محدود داخلی تعریف نمایید و هر داخلی را به هر شماره ای که می خواهید انتقال دهید . همچنین به صورت نامحدود زیر منو تا N  سطح تعریف نمایید. به طور مثال می توانید تعریف نمایید عدد 1 مدیریت ، عدد 2 بازرگانی ، عدد 3 مالی ، عدد 4 ارسال فاکس و ...... و چنانچه مخاطب عدد 2 را شماره گیری نمود می توانید تعریف نمایید کارشناس فروش دفتر کار عدد 1 ، کارشناس فروش سایت عدد 2 ، کارشناس فروش سامانه پیام کوتاه عدد 3 و الی آخر...

 

طراحی و پیاده سازی توسط سناکو، استفاده از سامانه سایت ساز پازن
Copyright © 2008-2015 S@NA Ertebatat Co. All Rights Reserved