منشور اخلاقی شرکت مهندسی سنا ارتباطات اسپادنا

از دید صاحب نظران نظام اداری یک سازمان باید علاوه بر وظایف تشکیلاتی ، فلسفه و رسالت اجتماعی نیز داشته باشد.

فلسفه و رسالت هر سازمان موجب پرورش هوشمندی ، پختگی و ژرفنگری کارکنان می شود به گونه ای که اندیشه کارکنان آنان را در چهارچوب انسانی و اجتماعی قرار می دهد تا بتواند رفتارشان را در همان ساختار بروز دهند . باید برای انجام رسالت همگانی سازمان با یکدیگر سخت تلاش کنند و این فلسفه و رسالت را منشور اخلاقی می نامند.

همه افراد از جامعه قابل احترام هستند و نیازمندند که خویشتن را ارزشمند ببیند و این ارزشمندی بر پایه ای محکم استوار است و پابرجاترین و سالم ترین عزت نفس بر پایه احترامی که مستحق آنیم استوار است نه بر اساس شهرت یا آوازه ظاهری و تملق ها. شرکت سنا در عین حال که استراتژی های کاری را به طور پیوسته با دنیای در حال تغییر وفق می دهند، ارزش های نهادی و هدف خود را حفظ می کنند.

منشور اخلاقی در شرکت مهندسی سنا ارتباطات اسپادانا برای دوگروه تدوین گردیده است:

  1. کسانی که به عنوان مشتری  و یا ارباب رجوع و به صورت های مختلف با ما در ارتباط می باشند.
  2. کسانی که ارائه خدمت به مراجعان را بر عهده دارند.

محورهای منشور اخلاقی بر پایه :

  • تلاش در جهت اعتلای اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ایران عزیزمان
  • نظم و انضباط
  • آراستگی در چهارچوب عرف جامعه
  • وقت شناسی
  • برخورد مناسب و رعایت ادب و احترام و نزاکت
  • انجام امور بر اساس عدل و انصاف
  • ارائه خدمات به ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن

خدمت کنندگان و خدمت گیرندگان با رعایت منشور اخلاقی در انجام هر چه بهتر امور بر اساس ضوابط و مقرارت در پویایی و رشد چشمگیر سازمان نقش دارند.

منشور اخلاقی:

  • تابع قوانين و مقررات کشور جمهوري اسلامي ايران و سازمان نظام صنفي رايانه اي هستيم.

  • به ارزش هاي اخلاقي، اجتماعي و فرهنگي جامعه احترام می گذاريم.

  • دانش و مهارت خويش را در راستاي رفاه و توسعه جامعه به کار مي گيريم.

  • در جهت کار آفريني و ايجاد فرصت هاي شغلي بيشتر در جامعه، تلاش مي کنيم.

  • خویشتن داری و حفظ کرامت انسانی در برخورد با همکاران ، مافوق و زیردستان سرلوحه کار ماست.

    • تمامی تلاش ما را در جهت رضایت خداومد متعال و سپس منافع اداری و فردی می باشد.

  • در هر حال هر اقدام ما در جهت توسعه و اعتلای کشور عزیزمان ایران است.

  • رعايت ادب و نزاکت، رفتار عادلانه و منصفانه در برابر ذينفعان را همواره جزو وظايف خويش قرار مي دهيم.

  • از سختی کار و شکست در آن نترسیده و هر شکستی  را مقدمه یک پیروزی می دانیم.

  • کارمندان شرکت سنا افرادی متعالی متواضع ، باوقار، بی ادعا ،سخت کوش، باتجربه ،دارای جسارت حرفه ای و مرد عمل هستند تا حرف

  • به کلیه قوانین و مقرارت سازمانی  پاینده بوده و آنها را مقدم بر سلیقه و نظر خود می دانیم.

  • ارائه خدمات فني به ذينفعان خود را فقط در صورتي قبول مي کنيم که از طريق دانش، تجربه و يا آموزش، مهارت هاي لازم را دارا باشيم.

  • مشتري را عاملي براي رشد و بقاي خود و صنعت انفورماتيک کشور مي دانيم.

  • همواره به نظرات مشتري براي بهبود کيفيت ارائه خدمات، ارج نهاده و خود را متعهد به پاسخگويي مي دانيم.

  • فعاليت مان را بر مبناي مشتري محوري استوار ساخته و بعنوان شريک تجاري خود، سعي در جلب اعتماد و رضايت وي داريم.

  • ارائه خدمات را منطبق با نياز کسب و کار مشتري انجام داده و همواره کيفيت محصولات و خدمات خود را تضمين مي نمائيم.

  • با کمال خوشرویی از ارباب رجوع استقبال و پس از انجام کار با متانت و خوش خلقی او را بدرقه می نماییم.

  • تعلق سازمانی را در خود می پرورانیم و به همکاران احترام می گذاریم تا با همدلی در جهت کرامت و رضایت ارباب رجوع گام برداریم.

  • انجام صحیح و سریع امور محوله را جزو وظیفه خود دانسته و با توجه به گرانبهاتر بودن وقت از طلا ، در کوتاهترین زمان ممکن خواسته هایشان را با توجه به ضوابط اجابت می نماییم.

  • از هرگونه بحث و گفتگوی غیر حضوری و پافشاری و اصرار غیر معمول در رابطه با اثبات نظرات به حق و قانونی با ارباب رجوع خودداری و در صورت قانع نشدن با کمال احترام ایشان را جهت راهنمایی به مقامات بالاتر معرفی خواهیم نمود.

  • از نارضایتی ارباب رجوع در صورت برخورد نامناسب ناخواسته متاثر و با فروتنی از او عذر خواهی و در نهایت افتخار از او تشکر می نماییم.

  • مشتري خود را آگاه و انتخابگر دانسته و در جهت انتخاب درست به او ياري مي رسانيم.

  • همواره محدوده مربوط به محصول و خدمت رساني به مشتري را به طور شفاف و در ابتداي کار به وي اعلام مي کنيم.

  • مشتري خود را از هر گونه تضاد منافع احتمالي که ممکن است در انجام خدمات براي وي پيش آيد، مطلع مي سازيم.

  • ما موظف به حفظ اسرار و اطلاعات شخصی سازمان و ارباب رجوع خود هستیم.

  • کارکنان خود را جزء اصلي ترين سرمايه هاي خويش تلقي نموده و همواره در راستاي ارتقاء علمي، تخصصي و اجتماعي ايشان بر اساس توانايي ها و استعدادها در راستاي اهداف سازماني کوشا هستيم.

  • کارمندان شرکت هرچه در توان دارند انجام می دهند تا شرکتی عالی بسازند نه به خاطر پاداش بلکه به این دلیل که به چیز دیگری قانع نمی شوند.

  • سعي در ايجاد، حفظ و گسترش سازماني داريم که کارکنان به حضور در آن افتخار نمايند.

  • در ايجاد محيطي دوستانه و عادلانه جهت همکاري و ايجاد انگیزه فعاليت بيشتر براي کارکنان حداکثر توان خود را به کار مي گيريم .

  • در سازمان خود حفظ کرامات انساني کارکنان را بستر ديگر رفتارهاي سازماني قرار مي دهيم.

  • حقوق مادي و معنوي کارکنان خود را محترم شمرده و در مقابل آن احساس مسئوليت مي نماييم.

  • کارکنان خود را در منافع سازمان خويش سهيم مي دانيم.

  • در جهت پرورش منابع انساني کاردان و متعهد در صنعت خويش تلاش مي کنيم.

  • همواره حقوق مادي و معنوي همکاران را رعايت و اسرار و اطلاعات محرمانه ايشان را حفظ مي کنيم.

  • در کليه ارتباطات حرف هاي خود نگرش برنده برنده را مد نظر قرار مي دهيم.

  • اهداف سازمان را اهداف خود دانسته و در رسیدن به آن از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

  • می دانیم دستاوردهای بزرگ و پایدار مستلزم ایجاد فرهنگی مبتنی بر نظم گرایی است.

  • در حفظ نظم محیط ، محل کار و لوازم اداری خود خواهیم کوشید ، چون نظم و انضباط نشانگر شخصیت ، ایمان و اعتقاد فرد به خدمت صادقانه است.

  • مشتاقانه به نظرات و دیدگاه های ارباب رجوع گوش داده و از انتقاد و پیشنهادات ایشان در رابطه با اصلاح رفتار و تغییر و روش انجام کار بر اساس مقررات استفاده می نماییم.

  • همواره در جذب بازار، علاوه بر رعايت قوانين، اخلاق و منافع حرفه اي و صنفي را مد نظر قرار مي دهيم.

  • با رعايت کامل امانت داري، در جهت حفظ و گسترش منافع سهامداران شرکت، تلاش مي کنيم.

 

طراحی و پیاده سازی توسط سناکو، استفاده از سامانه سایت ساز پازن
Copyright © 2008-2015 S@NA Ertebatat Co. All Rights Reserved